Maşina este suficient de serios modificată faţă de un Astra de serie: spoilerul frontal primeşte un accesoriu aerodinamic serios, grila este complet vopsită în negru, iar sigla Opel a disppărut. Spoilerul spate integrează un difuzor, iar evacuarea are acum două perechi de ieşiri rotunde, de mare efect estetic.
Garda la sol a fost redusă cu 30 mm, iar jantele de până la 20", cu design special Irmscher, sunt încălţate cu pneuri 235/35. Numai bine pentru a putea pune la sol o putere mai mare a motorului turbo, de 1,6 litri, care acum dezvoltă 200 CP în loc de 181 CP, respectiv 295 Nm faţă de 230 Nm modelul de serie. Nu lipsesc din meniu nişte praguri laterale, dar şi un eleron pe hayon. În plus, maşina mai beneficiază de nişte stickere în partea mediană a caroseriei, iar pretenţioşii pot opta chiar şi pentru finisarea capotei în două dungi late negre.
Interiorul este mai puţin personalizat, deşi logo-ul "Steinmetz" apare peste tot unde se poate. Se remarcă indicatorul care indică schimbarea optimă a treptei de viteză, covoraşele personalizate sau ornamentele din
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu