Powered By Blogger

joi, 13 ianuarie 2011

Daniela Crudu, concediata de la Antena 1?

Daniela Crudu este pe punctul de a fi concediata de sefii Antenei 1, in urma scandalului in care a fost implicata cu Leo de la Strehaia.
Cei 10.000 de euro pe care i-a primit "cadou de Mos Nicolae" de la Leo de la Strehaia i-au adus mai multe ghinioane decat satisfactii Danielei Crudu. Frumoasa vedeta Playboy a fost acuzata ca a folosit banii pentru a-si mitui producatoarea si pe Razvan, colegul sau de la matinalul Antenei 1, pentru a ramane in continuare pe postul de sexy-asistenta.

Aceste zvonuri, cat si faptul ca Daniela si-a sifonat imaginea din cauza asa-zisei relatii cu "Printul tiganilor", i-au facut pe sefii acesteia sa o concedieze. Astfel, luni, cand matinalii Razvan si Dani se vor intoarce din vacanta, va fi facut oficial acest anunt.

"Nu imi vine sa cred ce a putut sa spuna. Nu am dat niciodata bani, nici producatoarei, nici lui Razvan, nimanui. E adevarat ca m-am vazut cu Leo. Mi-a spus la telefon ca nu vrea decat sa isi faca publicitate pe spatele meu si ca se va folosi si de banii pe care mi i-a dat cadou de Mos Nicolae. Dar de aici si pana la a spune acele minciuni mi se pare de necrezut", declara Daniela Crudu.

"Nu imi vine sa cred ce se intampla cu mine. Echipa de la emisiune m-a ajutat mereu, iar ei nu s-au bagat niciodata in vreun lucru murdar. Faptul ca taraste niste oameni care nu au nici o vina, in tot acest scandal, mi se pare josnic. Ce barbat este daca face asa ceva?", mai spune aceasta.

Pe de alta parte, Leo de la Strehaia isi poate savura victoria. Dupa ce l-a lasat cu buza umflata pentru ca, asa cum declara chiar el, nu i-a iesit pasienta cu Daniela, Leo ii da acesteia lovitura de gratie spunandu-i prin intermediul presei ca in momentul in care va dona cei 10.000 de euro va considera ca sunt chit:

"A venit la mine acasa, dar nu a fost nimic intre noi. Au ramas la ea 400 de milioane de lei. Daca ii va dona, consider ca suntem chit."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mike,Blog,Banner.

BannerFans.com

ConstructiiNonStop

Metin2

eJOBS